全国

热门城市 | 全国 北京 上海 广东

华北地区 | 北京 天津 河北 山西 内蒙古

东北地区 | 辽宁 吉林 黑龙江

华东地区 | 上海 江苏 浙江 安徽 福建 江西 山东

华中地区 | 河南 湖北 湖南

西南地区 | 重庆 四川 贵州 云南 西藏

西北地区 | 陕西 甘肃 青海 宁夏 新疆

华南地区 | 广东 广西 海南

  • 微 信
    高考

    关注高考网公众号

    (www_gaokao_com)
    了解更多高考资讯

首页 > 高考作文 > 高考作文新闻 > 2020高考英语话题作文范文:Chinese Gifts

2020高考英语话题作文范文:Chinese Gifts

2020-02-16 13:45:49网络整理


高考

There are many good Chinese gifts to give foreigners.

The first one is Chinese knot. The Chinese knot is a symbol of peace and fortune. This artifact is beautiful and meaningful. The china was invented in China about 4000 years ago. Its English name was named after our country, and the ones which were made in China are much more exquisite than the other origins.

And other Chinese gifts such as silks and painting and calligraph, they are all Chinese characteristic, and are the works of art, so the foreign friends would like them very much.

  中国礼物

  有很多很好的中国礼物可以送给外国人。

  第一件就是中国结。中国结是和平与财富的象征。这个手工艺品不但漂亮,而且很有意义。另外瓷器也是一个很好的选择。瓷器是4000多年前在中国发明的,它的英文名就是以我们国家命名的,而且在中国出产的瓷器比其他地方的都要精美许多。

  还有其他的中国礼物例如丝绸以及书画,它们都极具,是艺术品,所以外国朋友会非常喜欢的。

最新高考资讯、高考政策、考前准备、高考预测、志愿填报、录取分数线等

  高考时间线的全部重要节点

  尽在"高考网"微信公众号

[标签:高考新闻 高考作文]

分享:

高考院校库(挑大学·选专业,一步到位!)

高考院校库(挑大学·选专业,一步到位!)

高校分数线

专业分数线

  • 欢迎扫描二维码
    关注高考网微信
    ID:gaokao_com

  • 高考


高考关键词